Chronimy Twoje dane

POLITYKA PRYWATNOŚCI

SECMED szanuje prawo do prywatności. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje pozostawały prywatne, a dane osób kontaktujących się z nami oraz użytkowników serwisu secmed.pl były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej, w szczególności RODO - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Publikujemy niniejszą Politykę Prywatności celem wyjaśnienia zasad oraz sposobów przetwarzania i wykorzystywania zebranych informacji, wyjaśniając:
• Kto jest administratorem danych osobowych,
• Jak można skontaktowac się z administratorem danych osobowych,
• Jaki jest cel przetwarzania danych,
• Jakie dane są przetwarzane,
• W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe,
• Jak długo dane są przetwarzane,
• Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych,
• Komu udostępniamy dane,
• Czy dane są przekazywane poza EOG.

K

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest SECMED Andrzejewska, Filipiak, Kuśmierski Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Rewolucji 1905 roku 82, 90-223 Łódź, NIP: 7252266563, REGON: 369759390, wpisana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział KRS pod nr 0000723982.

To Administrator – decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, czyli jak Twoje dane będą wykorzystywane.

J

Jak można skontaktować się z administratorem danych osobowych?

W sprawach przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na:
email: kontakt@secmed.pl
adres: SECMED Sp.j., ul. Rewolucji 1905 roku 82, 90-223 Łódź

W

W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?

Dane osobowe są przetwarzane w celach:

• realizacji umowy o świadczenie usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
• realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, tj. marketingu usług oraz personalizowania oferty (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• weryfikacji tożsamości (osoby, dla której usługi są dostarczane) (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
• rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
• ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń (podstawa prawna: art. 118 i nast. Kodeksu Cywilnego).


Informacje, w szczególności dane osobowe, pozyskane w trakcie korespondencji elektronicznej, zostaną wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie, zgłoszenie, ofertę współpracy, zamówienie, czy reklamację.

J

Jakie dane są przetwarzane?

Zbieramy dane osobowe w następujący sposób:
1. Formularz kontaktowy zamieszczony w serwisie secmed.pl
2. Wiadomości e-mail przesłane na adresy e-mail Secmed (w domenie @secmed.pl)

Dane jakie przetwarzamy to: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz inne dobrowolnie przekazane a niezbedne do wypełnienia celu dane.

W

W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi świadczyć w sposób, który chroni informacje przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem lub utratą:

• Komunikacja między naszym Serwisem internetowym a Twoim komputerem, podczas przetwarzania danych osobowych jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer),
• Nasze bazy danych zabezpieczone są przed dostępem osób nieuprawnionych,
• Dostęp do wiadomości e-mail mają tylko osoby uprawnione,
• Nasz Serwis internetowy i konta e-mail umieszczone są na serwerach zaufanej firmy hostingowej, gdzie przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie centrach hostingowych w Polsce.

J

Jak długo dane są przetwarzane?

Twoje dane będą przechowywane/przetwarzane do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.:

• w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, lub jej ograniczenia,
• w przypadku, gdy dane dotyczą zawartej umowy, to przez czas jej wykonywania i do momentu upływu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy (co do zasady do 10 lat od wykonania umowy),
• w celach podatkowych i sprawozdawczości rachunkowej w zakresie i przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami,
• w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.

J

Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych?

Zgodnie z przepisami RODO, każdej osobie przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

• prawo do dostępu do danych, uzyskania kopii danych,
• prawo do żądania sprostowania danych,
• prawo do przenoszenia danych,
• prawo do usunięcia danych,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
• prawo do cofnięcia zgody,
• prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony danych osobowych.

K

Komu udostępniamy dane?

Dane osobowe mogą być udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, między innymi: kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora, na podstawie zawartych umów. Zapewniamy przy tym, że takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa danych.

Twoje dane mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania, a także instytucjom zajmującym się windykacją należności w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa.

C

Czy dane będą przekazywane poza EOG?

Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

P

Postanowienia końcowe

• W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką Prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych,
• Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

POLITYKA COOKIES

1. Niniejsza Polityka Cookies stanowi załącznik do Polityki Prywatności i odnosi się do znaczników internetowych, takich jak pliki Cookie.
2. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu internetowego, które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym połączeniu się z serwisem z danego urządzenia końcowego (np. komputer, tablet, smartphone, itp.).
3. Cookies zazwyczaj zawierają dane niezbędne do poprawnego działania Serwisu internetowego oraz moga zawierać dane służące do zapewnienia działania funkcjonlaności dodatkowych, statystycznych czy marketingowych.
4. Ograniczenia stosowania plików Cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
5. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików Cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików Cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
6. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki Cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu.
7. W Serwisie internetowym secmed.pl nie używamy plików Cookies.